Kirjoittaja Aihe: Viestissä on jotain pahasti vialla >Julkinen anteeksipyyntö<  (Luettu 6451 kertaa)

PenguinNerd

  • Vieras
Iskän koneessa on Ubuntu (ja se kone on työkäytössä) ja se siksi, että itse rupesin Ubuntua käyttämään ja hänkin halusi sitä kokeilla. :) (jouduin tuohon koneeseen Ubuntun asentamaankin ja laittamaan toimintaan, mutta vieläkään se ei ihan oikein toimi)

Veljellä on myös joku linux koneessaan (nyt vissiin Ubuntu toisinaan Kubuntu ja välillä joku vähän muukin), mutta sitä hän käyttää vain joskus, koska pelit ovat niin "tärkeitä"... ;)

Mummolaan asennan kyllä Ubuntun kunhan hommaan sinne toisen kiintolevyn ja tämä vain siksi, että olen itsekäs ja haluan päästä eroon siitä XP:een (ja muiden ohjelmien) päivittämisestä, jonka joudun joka kerta tekemään... ::)

EDIT: Lisäsin vähän...
Ei millään pahalla mutta tässä viestissä on jotain mätää. Ei se ollut tälläinen.. Täällä oli jossain useampikin tälläinen viesti.
Tajusin kyllä mitä tämä meinee >:(! Mutta olkoon ei kaikkia voi miellyttää.

Lainaus
...  ::)
Ja muut samantyyliset ilmaukset kuuluvat minun kirjoitustyyliini, enkä haluaisi muuttaa sitä. Ei siitä nyt näin paljon hertsiä tarvitse minusta ottaa. Kirjoitan hyvin ...( <sorry tuosta pistejonosta) värikkäästi välillä, mutta vakuutan tarkoituksenani ei ole suututtaa ketään. Vaikka Teistä joistakin sille tuntuu.

Mutta myönnän olevani varrsin itsekäs, mutta jokaisella on luonteensa.

Lainaus
EDIT: Lisäsin vähän...
Ja muutit viestin sellaiseksi, että minä saan tälläisen käsityksen.  :'( Siksi tämä viesti..

Pahoitellen olemassa olostaan, PenguinNerd

PenguinNerd

  • Vieras
Vielä pahemmin pielessä (Aika jatkaa eteenpäin)
« Vastaus #1 : 12.10.09 - klo:12.06 »
Oukei joko olen liian väsynyt.. Tai tämän yhteisön ystävällisyys on muuttunut asenteeksi "painu ****". Joku on pielessä kun tuntuu, että kaikki viestit on muutettu minua vastaan. Joten lopetan tämän yhteisön tukemisen mikäli näin pahasti tilanne on riistäytynyt käsistä. Palaan openSUSEen siellä sentään ei morkattu ketään tälleen. Mutta samat tyypit pyörivät kaikissa suomen Linux-yhteisöissä, joten AINUT vaihtoehto on että meidän on saatava sovinto!! En halua lopettaa näin hyvän idean tukemisen, jonkun **** murkkumorkkis pelleilyn takia!

Näin on näreet. Minä EN palaa Microsoft Windowsiin, ettäkä tekään ainakaan minun takia.

SUUTUTTAA NIIIN MMAAN PEEHANASTI, ETTÄ MENEN KAHVIA JUOMAAN. >:(

 ;D Olkaa huoleti siistin viestiä JOS muutan mielipiteeni.. Kiitos for understanding.
« Viimeksi muokattu: 12.10.09 - klo:12.53 kirjoittanut PenguinNerd »

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vielä pahemmin pielessä
« Vastaus #2 : 12.10.09 - klo:12.16 »
Oukei joko olen liian väsynyt.. Tai tämän yhteisön ystävällisyys on muuttunut asenteeksi "painu ****". Joku on pielessä kun tuntuu, että kaikki viestit on muutettu minua vastaan. Joten lopetan tämän yhteisön tukemisen mikäli näin pahasti tilanne on riistäytynyt käsistä. Palaan openSUSEen siellä sentään ei morkattu ketään tälleen. Mutta samat tyypit pyörivät kaikissa suomen Linux-yhteisöissä, joten AINUT vaihtoehto on että meidän on saatava sovinto!! En halua lopettaa näin hyvän idean tukemisen, jonkun **** murkkumorkkis pelleilyn takia!

Näin on näreet. Minä EN palaa Microsoft Windowsiin, ettäkä tekään ainakaan minun takia.

SUUTUTTAA NIIIN MMAAN PEEHANASTI, ETTÄ MENEN KAHVIA JUOMAAN. >:(

 ;D Olkaa huoleti siistin viestiä JOS muutan mielipiteeni.. Kiitos for understanding.

Lue seuraava huolella pari kertaa, vedä happea välillä ja lue uudelleen pari kertaa.

Tuota, pitäisikö sinun mennä puhumaan jollekin, jos saat jokaisesta viestistä tuollaisen käsityksen?

UUTINEN: Maailma ei ole sinua vastaan
UUTINEN: täällä ei ole yhtään viestiä jossa sinua vastaan "hyökätään"
UUTINEN: sellaiset viestit muokataan pois heti kun tulee henkilökohtaisuuksiin menevää juttua.

UUTINEN: Asenne toisia kohtaan on sellainen minkä he ansaitsevat. Edelleen se oma käytös ratkaisee.
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Storck

  • Vieras
Vielä pahemmin pielessä
« Vastaus #3 : 12.10.09 - klo:12.17 »
Mutta samat tyypit pyörivät kaikissa suomen Linux-yhteisöissä

Ööö, minä en pyöri muualla kuin täällä.

onhan sinulle MONEEN kertaan sanottu kirjoitustyylistäsi, jospa joku/jotkut on kyllästyvinään kun et ymmärrä mitä sinulle on sanottu. (tästä aiheesta voisi kirjoittaa pitkänkin jutun mutta en sitä tee, olisi vain vanhan asian toistamista).

edit. siivousta koska tästä tehtiin oma ketju

UGH
« Viimeksi muokattu: 12.10.09 - klo:12.23 kirjoittanut Storck »

PenguinNerd

  • Vieras
Vs: Vielä pahemmin pielessä (Aika jatkaa eteenpäin)
« Vastaus #4 : 12.10.09 - klo:12.51 »
Tuota, pitäisikö sinun mennä puhumaan jollekin, jos saat jokaisesta viestistä tuollaisen käsityksen?
Itseasiassa olen kyllä puhunutkin ammattilaisen kanssa juuri tälläisistä tilanteista lukemattomat kerrat ja näinhän minulle on aina sanottu; "Se kuuluu sinun luonteeseesi ja koska sinulla on niitä diagnooseja niin....".

Tutkitusti olen kyllä terve, mutta minulla on kylläkin näytä sosiaalisen kanssakäymisen onglemia niin se näkyy näin räikeimmillään.. No minkäs minä vaivoilleni voin :( ..

Hoah... Yksi episodi käyty ja aika jatkaa eteenpäin..
« Viimeksi muokattu: 12.10.09 - klo:12.52 kirjoittanut PenguinNerd »

Ville Pöntinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2078
    • Profiili
Vs: Vielä pahemmin pielessä
« Vastaus #5 : 12.10.09 - klo:12.54 »
No minkäs minä vaivoilleni voin :( ..

Kannattaa laskea kymmeneen ja vaikka nukkua yön yli ennen kuin kirjoittelee kiivastuksissaan. Kummallinen kiukuttelu ei kuulu tälle(kään) foorumille. Kerran kirjoitettu jää niin helposti kummittelemaan nettiin eikä sitä saa sieltä pois.

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Vielä pahemmin pielessä (Aika jatkaa eteenpäin)
« Vastaus #6 : 12.10.09 - klo:13.00 »
Itseasiassa olen kyllä puhunutkin ammattilaisen kanssa juuri tälläisistä tilanteista lukemattomat kerrat ja näinhän minulle on aina sanottu; "Se kuuluu sinun luonteeseesi ja koska sinulla on niitä diagnooseja niin....".

Tutkitusti olen kyllä terve, mutta minulla on kylläkin näytä sosiaalisen kanssakäymisen onglemia niin se näkyy näin räikeimmillään.. No minkäs minä vaivoilleni voin :( ..

Minkäs sinä vaivoillesi voit?
Onko oikein että, 10000 muuta rekisteröityneen käyttäjän pitää jokaista viestiänsä miettiä, ettei loukkaa sinua.

Kuten Ville ylempänä sanoi, laske 20:een (varmuuden vuoksi) jos tuntuu, että "räjähtää".
Ja nuku yön yli. Enää en asiasta mainitse, kiukuttelu ei kuulu tänne.

Sitten eteenpäin, pidettäköön tätä asiaa käsiteltynä.
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Lasse.

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1668
  • Techjunkie.
    • Profiili
    • Liquid Flower Games
Viestissä on jotain pahasti vialla >Julkinen anteeksipyyntö<
« Vastaus #7 : 12.10.09 - klo:17.09 »
Iskän koneessa on Ubuntu (ja se kone on työkäytössä) ja se siksi, että itse rupesin Ubuntua käyttämään ja hänkin halusi sitä kokeilla. :) (jouduin tuohon koneeseen Ubuntun asentamaankin ja laittamaan toimintaan, mutta vieläkään se ei ihan oikein toimi)

Veljellä on myös joku linux koneessaan (nyt vissiin Ubuntu toisinaan Kubuntu ja välillä joku vähän muukin), mutta sitä hän käyttää vain joskus, koska pelit ovat niin "tärkeitä"... ;)

Mummolaan asennan kyllä Ubuntun kunhan hommaan sinne toisen kiintolevyn ja tämä vain siksi, että olen itsekäs ja haluan päästä eroon siitä XP:een (ja muiden ohjelmien) päivittämisestä, jonka joudun joka kerta tekemään... ::)

EDIT: Lisäsin vähän...
Ei millään pahalla mutta tässä viestissä on jotain mätää. Ei se ollut tälläinen.. Täällä oli jossain useampikin tälläinen viesti.
Tajusin kyllä mitä tämä meinee >:(! Mutta olkoon ei kaikkia voi miellyttää.

Lainaus
...  ::)
Ja muut samantyyliset ilmaukset kuuluvat minun kirjoitustyyliini, enkä haluaisi muuttaa sitä. Ei siitä nyt näin paljon hertsiä tarvitse minusta ottaa. Kirjoitan hyvin ...( <sorry tuosta pistejonosta) värikkäästi välillä, mutta vakuutan tarkoituksenani ei ole suututtaa ketään. Vaikka Teistä joistakin sille tuntuu.

Mutta myönnän olevani varrsin itsekäs, mutta jokaisella on luonteensa.

Lainaus
EDIT: Lisäsin vähän...
Ja muutit viestin sellaiseksi, että minä saan tälläisen käsityksen.  :'( Siksi tämä viesti..

Pahoitellen olemassa olostaan, PenguinNerd
Anteeksi, mitä? Jos Tomppeli tai joku muu käyttää pisteitä ja hymiöitä niin se on sitten jotenkin sinulle vinoilua? Voi tsiisus nyt taas, ihan suoraan sanoen. Miksi Tomppeli alkaisi sinulle yhtäkkiä vinoilemaan tuolla tavalla, ei ollut hänen tapaistaan. Jos häntä joku häiritsisi niin varmasti sanoisi muutenkin. Vai onko täällä jokaiselle varattu oma tyyli kirjoittaa jota muut eivät saa käyttää?

Tähän varsinaiseen otsikkoon palaten, enpä ole vieläkään houkutellut ketään näin parin kuukauden jälkeen viime postauksesta, ei ole oikein vieläkään kiinnostusta, kun näen jo kauhuskenaarioita kuten "Ostettiin tossa nyt 300e monitoimilaite ja ilmesesti ihan turhaan kun tässä sun perunalinuxissa ei mikään toimi!".  ::)
Kone 1: Intel Core i5 2500K, 8GB DDR3, nVidia GTX 560 Ti 1GB, 2x1TB & 1x 250GB HDD, Windows 7 & Arch
Kone 2: Lenovo Ideapad Z370 (i5-2410M, 4GB RAM & GeForce 410M) Chakra
Google LG Nexus 4 (ParanoidAndroid)
Linuxia noin vuodesta 2004.

PenguinNerd

  • Vieras
Viestissä on jotain pahasti vialla >Julkinen anteeksipyyntö<
« Vastaus #8 : 12.10.09 - klo:17.41 »
Anteeksi, mitä? Jos Tomppeli tai joku muu käyttää pisteitä ja hymiöitä niin se on sitten jotenkin sinulle vinoilua? Voi tsiisus nyt taas, ihan suoraan sanoen. Miksi Tomppeli alkaisi sinulle yhtäkkiä vinoilemaan tuolla tavalla, ei ollut hänen tapaistaan. Jos häntä joku häiritsisi niin varmasti sanoisi muutenkin. Vai onko täällä jokaiselle varattu oma tyyli kirjoittaa jota muut eivät saa käyttää?
Siltä se ainakin tuntui sillä hetkellä. :(

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11445
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Viestissä on jotain pahasti vialla >Julkinen anteeksipyyntö<
« Vastaus #9 : 12.10.09 - klo:18.14 »
Anteeksi, mitä? Jos Tomppeli tai joku muu käyttää pisteitä ja hymiöitä niin se on sitten jotenkin sinulle vinoilua? Voi tsiisus nyt taas, ihan suoraan sanoen. Miksi Tomppeli alkaisi sinulle yhtäkkiä vinoilemaan tuolla tavalla, ei ollut hänen tapaistaan. Jos häntä joku häiritsisi niin varmasti sanoisi muutenkin. Vai onko täällä jokaiselle varattu oma tyyli kirjoittaa jota muut eivät saa käyttää?
Siltä se ainakin tuntui sillä hetkellä. :(
Ai. No anteeksi sitten, vaikka tuo ei kyllä ole ollut tarkoitukseni. Sitä paitsi tuo viesti on aika vanha, joten se olisi varmaankin häirinnyt vähemmän, jos et olisi huomauttanut asiasta.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

timbba

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1413
    • Profiili
Viestissä on jotain pahasti vialla >Julkinen anteeksipyyntö<
« Vastaus #10 : 13.10.09 - klo:06.05 »
Anteeksi, mitä? Jos Tomppeli tai joku muu käyttää pisteitä ja hymiöitä niin se on sitten jotenkin sinulle vinoilua? Voi tsiisus nyt taas, ihan suoraan sanoen. Miksi Tomppeli alkaisi sinulle yhtäkkiä vinoilemaan tuolla tavalla, ei ollut hänen tapaistaan. Jos häntä joku häiritsisi niin varmasti sanoisi muutenkin. Vai onko täällä jokaiselle varattu oma tyyli kirjoittaa jota muut eivät saa käyttää?
Siltä se ainakin tuntui sillä hetkellä. :(
Ai. No anteeksi sitten, vaikka tuo ei kyllä ole ollut tarkoitukseni. Sitä paitsi tuo viesti on aika vanha, joten se olisi varmaankin häirinnyt vähemmän, jos et olisi huomauttanut asiasta.

Mä nyt en oikein hoksaa, et mistähä tässä on nyt pahoitettu mielensä. Oonkoha vähä yksinkertainen?! ;) Tämä ei siis ole mitenkää vit***lua, vaan aikuisten oikeasti en ymmärrä mikä sana tuolla loukkaa..

PenguinNerd

  • Vieras
Viestissä on jotain pahasti vialla >Julkinen anteeksipyyntö<
« Vastaus #11 : 13.10.09 - klo:08.24 »
Anteeksi, mitä? Jos Tomppeli tai joku muu käyttää pisteitä ja hymiöitä niin se on sitten jotenkin sinulle vinoilua? Voi tsiisus nyt taas, ihan suoraan sanoen. Miksi Tomppeli alkaisi sinulle yhtäkkiä vinoilemaan tuolla tavalla, ei ollut hänen tapaistaan. Jos häntä joku häiritsisi niin varmasti sanoisi muutenkin. Vai onko täällä jokaiselle varattu oma tyyli kirjoittaa jota muut eivät saa käyttää?
Siltä se ainakin tuntui sillä hetkellä. :(
Ai. No anteeksi sitten, vaikka tuo ei kyllä ole ollut tarkoitukseni. Sitä paitsi tuo viesti on aika vanha, joten se olisi varmaankin häirinnyt vähemmän, jos et olisi huomauttanut asiasta.

Mä nyt en oikein hoksaa, et mistähä tässä on nyt pahoitettu mielensä. Oonkoha vähä yksinkertainen?! ;) Tämä ei siis ole mitenkää vit***lua, vaan aikuisten oikeasti en ymmärrä mikä sana tuolla loukkaa..
Kyseessä oli ympiväsyneenä tehty "älyn"väläys. Tapahtui lievästi ilmaistuna "piikku" väärinkäsitys. Olisi pitänyt katsoa tarkemmin missä välissä kyseinen viesti sijaitsee.

vetoan tähän:
"Ihmisen keskittymiskyky huononee silloin, kun häntä nukuttaa eli hänen ollessaan väsynyt."
-lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4symys

Liian paljon kahvia ja liian vähän unta... Mikä huono yhdistelmä. :D

PenguinNerd

  • Vieras
Ihan aikuisten oikeasti anteeksi
« Vastaus #12 : 13.10.09 - klo:16.02 »
Haluan vain tehdä mitä suurimmat pahoitteluni omasta käytöksestäni ja olen päättänyt kerrata foorumin säännöt.. Jos olen oikean käsityksen saanut on suunniteltu, että minulle annettaisiin pääsykielto tänne kenties ikiajoiksi. Yhteisönne on mitä mainioin ja moni on kehunut sitä joten miksi minulla aina päättyy tämä tällaiseen episodiin? Älkää vastatko tiedän vastauksen. Olisi erittäin surullista jos joudutte potkimaan minut pellolle, sillä se rampauttaisi koko tietokoneisiin liittyvän avoimen lähdekoodin ajatteluni ja aiheuttaisi vakavia henkisiä haavoja. Äsken en uhkaillut sitten. Toivon, että voisimme jotenkin jatkaa yhteystyötä kanssanne.

No niinhän oltiin sanottu; sitä saa mitä tilaa.

 >:( Joten hyvä on käytän hymiöitä ja pisteitä vain äärimmäisessä hädässä, kirjoitan tiukkistyylillä ja en kysele ellei ole ihan aikuisten oikeasti ole super hätä.

 >:( Ja olkaa huoleti en ehdota Ubuntua kenellekään. Se kun tuntuu olevan nykyajan trendi. Jo on kumma kun ei saa hyvää tuotetta suositella!

Olen laskenut jo sataan, mutta silti haluan lähettää tämän viestin!

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11445
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Ei kait tässä kenellekkään olla antamassa mitään pääsykieltoja. Ne mitä sellaisista on puhuttu koskevat vain joitain rhinon kaltaisia tyyppejä.

Muuten kukaan ei ole tainnut mitään huomauttaa kirjoitustyylistäsi, vaan sinä olet nyt itse jatkuvasti kirjoitellut tähänkin ketjuun ja sitä Ubuntua saa kyllä suositella ihan sen mukaan mikä itsestä tuntuu hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 13.10.09 - klo:16.12 kirjoittanut Tomppeli »
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Ihan aikuisten oikeasti anteeksi
« Vastaus #14 : 13.10.09 - klo:16.13 »
Haluan vain tehdä mitä suurimmat pahoitteluni omasta käytöksestäni ja olen päättänyt kerrata foorumin säännöt.. Jos olen oikean käsityksen saanut on suunniteltu, että minulle annettaisiin pääsykielto tänne kenties ikiajoiksi.

Kukaan ei tällaisesta ole minulle kertonut.

Lainaus
Yhteisönne on mitä mainioin ja moni on kehunut sitä joten miksi minulla aina päättyy tämä tällaiseen episodiin?

Jos itsetunto ei ole kohdallaan, niin helposti kuvittelee kaiken olevan henkilökohtaista.

Lainaus
Ja olkaa huoleti en ehdota Ubuntua kenellekään. Se kun tuntuu olevan nykyajan trendi. Jo on kumma kun ei saa hyvää tuotetta suositella!

Ehdottelu ja tuputtaminen on kaksi eri asiaa.

Kuinka moni on kääntynyt Jehovan uskoon kun ovikelloon kilkutellaan ja halutaan kertoa kertoa hetki Jessestä.

Lainaus
Olen laskenut jo sataan, mutta silti haluan lähettää tämän viestin!

Unohdit nukkua yön yli.

Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

peran

  • Vieras
Vs: Ihan aikuisten oikeasti anteeksi
« Vastaus #15 : 13.10.09 - klo:16.22 »
.. Jos olen oikean käsityksen saanut on suunniteltu, että minulle annettaisiin pääsykielto tänne kenties ikiajoiksi. Yhteisönne on mitä mainioin ja moni on kehunut sitä joten miksi minulla aina päättyy tämä tällaiseen episodiin? Älkää vastatko tiedän vastauksen. Olisi erittäin surullista jos joudutte potkimaan minut pellolle, sillä se rampauttaisi koko tietokoneisiin liittyvän avoimen lähdekoodin ajatteluni ja aiheuttaisi vakavia henkisiä haavoja. Äsken en uhkaillut sitten. Toivon, että voisimme jotenkin jatkaa yhteystyötä kanssanne.

Vastaampas kuitenkin...

Mitä todennäköisimmin olet saanut väärän käsityksen. Ainakaan minun tietooni ei ole tullut yhtään sinun viestiäsi, jossa a) Suositellaan poistamista b) Suositellaan jäähylle laittamista c) Suositellaan sinulle bannien antamista d) saati käyttäjätilin jäädyttämistä.

En oikein tiedä mitä meidän moderaattoreiden/lukijoiden/kirjoittajien pitäisi tehdä, että uskoisit tämän. ???

Meille tämä ripittäytymisesi on täysin turha, mutta jos saat siitä itseluottamusta, että hyväksymme sinut tähän foorumiin, niin sinulle ei tämä säie ole turha.

Se että huomautamme joskus kirjoitus tavasta, tyyliseikasta tai muusta pikku asiasta ei vielä johda muihin kurinpidollisiin toimenpiteisiin. Varsinkaan, kun sinä olet parantanut viestiesi tasoa pikku hiljaa. Alku hypetys on hivenen laantunut. Ei ole yhtä ja oikeaa Linux-käyttöjärjestelmän käyttäjää, vaan meitä on moneksi.

traction

  • Vieras
No on teillä murheet.  ???

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5679
    • Profiili
Anteeksi, mitä? Jos Tomppeli tai joku muu käyttää pisteitä ja hymiöitä niin se on sitten jotenkin sinulle vinoilua? Voi tsiisus nyt taas, ihan suoraan sanoen. Miksi Tomppeli alkaisi sinulle yhtäkkiä vinoilemaan tuolla tavalla, ei ollut hänen tapaistaan. Jos häntä joku häiritsisi niin varmasti sanoisi muutenkin. Vai onko täällä jokaiselle varattu oma tyyli kirjoittaa jota muut eivät saa käyttää?
Siltä se ainakin tuntui sillä hetkellä. :(
Jokaisella on oma tapansa tuoda mielipiteensä julki, jopa kirjoitustyylillisesti. Itse olen aika kärkäs tuomaan näkökulmia keskusteluihin ja saatan helposti kommentoida ns. "yhdestä näkökulmasta katsottua tuputusta tai fanaattista kannattamista" niin, että sen voi tulkita helposti jopa suoraksi vi**uiluksi, vaikka sitä en tarkoita. Huomaa että jopa tuo edellinen lause on tahallisesti korostettu ;)

Mutta noita ei todellakaan kannata ottaa henk.kohtaisesti, eikä oikeastaan kukaan ota, tosin joskus voi vastauksista voi huomata, että on saatettu ottaa vähän liikaa kohdalle. Mutta, mutta käytännössä joka päivä törmää hiukan piikittelevän sävyiseen keskusteluun tahatonta tai ei. Kannattaa relata, eikä ottaa henk.kohtaisesti. Juttuja joihin kaikki syyllistyy vähän väliä...Big deal.. Kannattaa myös joskus muistaa wanha hyvä sanonta/tyyli jossa on aika paljon perää tietyissä tilanteissa: Joskus on helpoin asettaa itsensä toisen yläpuolelle kun ei yksinkertaisesti tee mitään tai on vain ottamatta kantaa asiaan lainkaan.

Ennen kaikkea kannattaa muistaa se pikku fakta, että netissä kommentit lukee todella moni henkilö. Jos ei kestä ajatusta, että tuhannesta henkilöstä on yksikin eri mieltä kanssasi, niin ei hyvää seuraa. Ota vaikka pari parasta kaveriasi kahvipöytään ja sano vaikka jokin poliittinen mielipide, niin jo on ihme jos joku ei ole täysin eri mieltä tai katso asiaa edes hiukan eri näkökulmasta. Itse pidän henkilöitä jotka on hyviä katsomaan asioita toisten saappaista ja jopa muuttamaan täysin mielipiteitään sen jälkeen (enkä tarkoita sitä vastapuolen mielipidettä, vaan muokkaamaan omaa mielipidettään uusiksi) älykkäämpinä kuin esim. matemaattisesti lahjakkaat henkilöt. Tästäkin on varmasti moni eri mieltä, mutta niin pitää ollakin. Ois perhanan tylsää jos kaikki ois prikulleen samaa mieltä. Ja jos ja kun joku antaa kritiikkiä, niin on aina hyvä katsoa peiliin, mutta ei kaikkea tarvitse silti sulattaa, eikä missään nimessä homma saa olla jatkuvaa myötäilyäkään. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

Mielipide on kuin persereikä...Jokaisella on omansa ja toisten haisee... Mutta haisteleehan ne koiratkin ;D

Lasse.

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1668
  • Techjunkie.
    • Profiili
    • Liquid Flower Games
Tätä asiaa on nyt kyllä puitu aika paljon, mutta pahoittelen joka tapauksessa aikasempaa ***tuilua, sitähän se oli, en kiistä. Aina ei vain osaa ajatella, että ihmiset on erilaisia ja jotkut ottavat herkemmin itseensä. Joka tapauksessa kannattaa oikeasti yrittää erottaa Internet ja oikea elämä, jos joku vinoilee jossain päin Suomea netin kautta niin ei se tarkoita, että tämä sama henkilö on kohta soittamassa ovikelloa ja aukomassa päätään sielläkin.

Ei vain ole kannattavaa ottaa itseensä internetissä tapahtuvista selkkauksista, ellei nyt suoranaisiin henkilökohtaisuuksiin mennä oikean elämän puolelta. Fiksu on vain hiljaa ja ei välitä, pääsee paljon helpommalla kuin alkamalla vaahtoamaan asiasta. Varsinkin kun Internetissä on myös niitä oikeasti kusipäisiä ihmisiä jotka saattavat muistutella tälläisistä ketjuista sinulle vielä pitkän ajan päästä.
Kone 1: Intel Core i5 2500K, 8GB DDR3, nVidia GTX 560 Ti 1GB, 2x1TB & 1x 250GB HDD, Windows 7 & Arch
Kone 2: Lenovo Ideapad Z370 (i5-2410M, 4GB RAM & GeForce 410M) Chakra
Google LG Nexus 4 (ParanoidAndroid)
Linuxia noin vuodesta 2004.

PenguinNerd

  • Vieras
PenguinNerd: Poistan tunnukseni, mutta >Blogi< säilyy
« Vastaus #19 : 15.10.09 - klo:14.54 »
Katson parhaimmaksi tyytyä vastaisuudessa kirjoittamaan asioita vain Blogiin.. Tämä tyyli ajaa minut henkiseen perikatoon.. Joten hei vaan kaikillle, vaan oli tämäkin kokemus, niin hyvässä kuin pahassa.

Kuten Blogissani sanoin:
"Aloitin kiivaan ajattelun ja keksin sen; perustan blogin johon puran tuntemuksiani ja pitkiä kirjoituksia mitä haluan aina kirjoitella kun vauhtiin pääsen.. Kun olen tänne kirjoitellut "asiantuntevat" syväanalyysit ei niitä tarvitse foorumille enää kirjoitella.. Ja mikä parasta koska blogi on oma voin hallita kaikkea, mitä sinne pääsee, kommentteja myöten. Ja minun on myös helpompi kirjoittaa tänne koska ei tule niin herkästi painettua lähetä nappia.."

Uusi bloggaaja on syntynyt!! Aiheena Ubuntu, Avoin lähdekoodi, Ja tietokoneet ja muut tekniset härpäkkeet.
penguinnerd.blogspot.com

 :D Muuten jokainen lähetetty kommentti menee tiukan tarkistuksen läpi, joten on ihan turha yrittää loukata.. Olkaa huoleti julkaisen myös eriävät kommentit mikäli ne on kirjoitettu tarpeeksi varovaisesti.


Ja sitten Account delete >:( Hyvästi Ubuntu Suomen- yhteisö! Muistakaa; I see you all.. tai sinnepäin ;)

 :'( Surullista, että asia ei ole näin yksinkertainen tällä kertaa..... Aiheesta lisää Blogissani ;)