Kirjoittaja Aihe: idioottivarma hiiri?  (Luettu 6746 kertaa)

samihs72

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 841
    • Profiili
Vs: idioottivarma hiiri?
« Vastaus #20 : 04.05.07 - klo:07.47 »
Mulla on Logitech-hiiri ja winukassa ja linukassa siinä palaa se valo, kunnes takkaa pistää kaikki virrat pois. Sitten kyllä sammuu ;D

Siinä se juju piileekin, että windoosa osaa sammuttaa optiikan valon mutta Ubuntu ei.. Osaako joku auttaa??
Desktop:HP Pavilion h8-1111sc Core i5-2320/8 GB/1.5 TB/GeForce GT 530 2 GB/Windows 10 64-bit,  Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish
RPi 4B Nextcloudpi

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: idioottivarma hiiri?
« Vastaus #21 : 04.05.07 - klo:09.19 »
Mulla on Logitech-hiiri ja winukassa ja linukassa siinä palaa se valo, kunnes takkaa pistää kaikki virrat pois. Sitten kyllä sammuu ;D

Siinä se juju piileekin, että windoosa osaa sammuttaa optiikan valon mutta Ubuntu ei.. Osaako joku auttaa??

kokeileppa bios:sissa laittaa asetus joka sammuttaa usb-portien virran kun kone sammuu. (jos kyseessä on langallinen hiiri ja voi toimia langattomassakin.)

Jussi52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 416
  • Lubuntu 18.04 ja android vehkeet
    • Profiili
Vs: idioottivarma hiiri?
« Vastaus #22 : 04.05.07 - klo:10.27 »
Mulla on Logitech-hiiri ja winukassa ja linukassa siinä palaa se valo, kunnes takkaa pistää kaikki virrat pois. Sitten kyllä sammuu ;D

Siinä se juju piileekin, että windoosa osaa sammuttaa optiikan valon mutta Ubuntu ei.. Osaako joku auttaa??

Savolaenen kun olen niin väärin mut ymmärretään  ;D
Mulla  palaa se valo samalla tavalla molemmissa.
alkaa se kokemus karttua tästäkin

UbuntuBoi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 129
    • Profiili
Vs: idioottivarma hiiri?
« Vastaus #23 : 04.05.07 - klo:10.38 »
Itsellä joskus toiminut ollenkaan G5 hiirilinuksissa ( ubuntu 6.* )
sinänsä kumma että joillain randomeilla toimi ja sitten siihen ei ole edes ajureita.

Ostin razer copperheadin ja toimii kyllä todella loistavasti, sitten tähän on epäviralliset ajurit jotka myös toimii hienosti, razer on sanonut aloittavansa ajureiden valmistuksen linuxiin.