Foorumista on lukuisia vuosia tehty automaattiset varmuuskopiot kaksi kertaa vuorokaudessa eli kello 11:30 ja 23:30 Kapsin koneelle. Alussa sitä sponsoroi FLUG, mutta parina viime vuonna olen maksanut itse saamatta korvausta. Lopetan tämän sponsoroinnin tarkistettuani jo sitä ennen varmuuskopioinnin tilanteen foorumin alustan tarjoavan Tentacle Networks Oy:n kanssa. He hoitavat varmuuskopioinnin. Palautuksen saa tarvittaessa tekemällä palvelupyynnön heille. Meillä on pääsy vain virtuaalikoneen tietoihin, snapshotin tekoon sekä virtuaalikoneen boottaukseen, mutta ei varmuuskopiointeihin. Snapshotin voimme tehdä esimerkiksi ennen suurempaa päivitystä, mutta se on toivottu poistettavaksi sen jälkeen.
Oma statukseni on muuttunut eläkeläiseksi, mutta se ei ole suinkaan hiljentänyt päiväohjelmaani, teen edelleen osa-aikaisesti monenlaisia ylläpitoasioita monelle taholle ja olen muutenkin jopa turhankin laajasti "monessa mukana". Tänne foorumille olen ehtinyt aika harvakseltaan viime vuosina, mutta olen yleensä nopeasti tavoitettavissa ongelmatilanteissa. Foorumi näyttääkin pyörineen nyt pitkään ongelmitta.