Kirjoittaja Aihe: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?  (Luettu 3903 kertaa)

Kent

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« : 18.01.06 - klo:12.39 »
Mikä minulla taas on pielessä, kun yritän avata tätä se sulkee kaikki ikkunat ja homma jää siihen ?
Kysymyksiä kysymyksen perään mutta ei tätä pakettia muuten näytä saavan kasaan.

http://finance.lycos.com/home/livecharts/default.asp?symbols=nd03h

jemaku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 328
    • Profiili
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #1 : 18.01.06 - klo:12.43 »
Mulla sivu yrittää asentaa java-plugaria, eli siitä kiikastaa.
(Siis mulla ei javaa ole.)

jp

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #2 : 18.01.06 - klo:17.49 »
Minulla sivu aukeaa ja joku java-ikkuna sieltä latautuu. Tosin mitään siinä ikkunassa ei näy.

Jos teillä ei javaa ole niin tässä oiva tapa asentaa se ja paljon muitakin namiskuukkeleita ubuntuun:


http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=84742
If I tell you I'm good, you would probably think I'm boasting, If I tell you I'm no good, You know I'm lying.

aatu

  • Vieras
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #3 : 18.01.06 - klo:18.33 »
Minulla java alkoi latautumaan mutta jäi tyhjään ikkunaan. Avasin Javakonsolin. Näytti olevan jotain häikkää javan kanssa parissa kohtaa. Olisin kopioinut tähän jos olisi antanut kopioida. Lukee "Live charts demo versio" joten kaiken ei varmaankaan odoteta toimivan kunnolla. Muut toiminnot ylläolevassa valikossa toimivat kyllä mainiosti. 

Matias^

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #4 : 18.01.06 - klo:18.38 »
Itse ajattelin juuri samaa asiaa miksi aina kun avaa joitakin sivuja niin se sulkee firefoxin ja meinasin juuri tehdä tästä aiheenkin mutta onneksi tästä onkin jo aihe.
-I- Toshiba Tecra 8100, Intel Mobile PIII 700 MHz, 256 Mt
 *MYYNNISSÄ* YV:llä viestiä jos kiinnostaa

juyli

  • Vieras
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #5 : 18.01.06 - klo:20.27 »
Minulla java alkoi latautumaan mutta jäi tyhjään ikkunaan.

Harmaassa ikkunassa luki Applet not found (tms.). Muut sivun kuvat ym. toimivat.
Näemmä häiritsi Operan näppäimistöä :( Eli jotakin tuokin sentään teki. Ei kuitenkaan kaatanut mitään.

Matias^

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #6 : 20.01.06 - klo:15.41 »
Mitäs pitäisi poistaa että se poistaisi tuon javan kun on häiritsevää kun menee jollekin sivulle niin se sulkee koko firefoxin?

Olen poistanut j2re1.4 mutta edelleen tekee saman homman. Vai flashkö tässä pitäisi sitten poistaa?
-I- Toshiba Tecra 8100, Intel Mobile PIII 700 MHz, 256 Mt
 *MYYNNISSÄ* YV:llä viestiä jos kiinnostaa

Kent

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #7 : 20.01.06 - klo:16.00 »
Itse käyn paljon sivuilla missä käytetään Javaa, luulen että olen saanut sen jo toimimaan mutta tuo viestiketjun alussa mainitsemani sivu heittää yhä minut pihalle, katselin joitakin muita kaltaisia sivuja ja samatapaista ongelmaa minulla ilmenee jos sivulla käytetään Flashiä.

Matias^

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #8 : 20.01.06 - klo:16.27 »
No nyt ei ole enää ongelmaa kun otin vain yksinkertaisesti asetuksista javan pois päältä. Pitää joskus paremmalla aikaa laittaa tuo java kuntoon.
-I- Toshiba Tecra 8100, Intel Mobile PIII 700 MHz, 256 Mt
 *MYYNNISSÄ* YV:llä viestiä jos kiinnostaa

Matias^

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #9 : 23.01.06 - klo:17.55 »
Katsoinpas itsekin javascript consolen ja tämmöistä virhettä näytttää:

Lainaus
Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code: 0x80570009 (NS_ERROR_XPC_BAD_CONVERT_JS) [nsIXPCComponents.lookupMethod]"  nsresult: "0x80570009 (NS_ERROR_XPC_BAD_CONVERT_JS)"  location: "JS frame :: chrome://global/content/XPCNativeWrapper.js :: anonymous :: line 91"  data: no]
-I- Toshiba Tecra 8100, Intel Mobile PIII 700 MHz, 256 Mt
 *MYYNNISSÄ* YV:llä viestiä jos kiinnostaa

juyli

  • Vieras
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #10 : 23.01.06 - klo:18.37 »
Olen poistanut j2re1.4 mutta edelleen tekee saman homman. Vai flashkö tässä pitäisi sitten poistaa?

Itse noudan ja asennan Sunin Javan pääkallopaikalta, ja asennan sen vain selaimia varten.
http://plugindoc.mozdev.org/linux.html#Java Nykyversiohan on Sunin palvelimella jre-1.5.0_06
Flashiä en edes asenna, jos ei ole pakko :) http://plugindoc.mozdev.org/linux.html#Flash

Joskus minulla oli "ratkaisemattomia" ongelmia Ubuntun (v. 4.xx) FireFoxin+Java+Flash kanssa. Todennäköisin syy oli vanha kone (233MHz) ja sen vähäinen muistimäärä (64Mt).

aatu

  • Vieras
Re: Tämä linkki sulkee kaikki avoimet ikkunat ?
« Vastaus #11 : 24.01.06 - klo:18.27 »
Näyttäis toimivan opera 8.51 versiolla jonka asensin automatixilla. Muutamat vetolaatikot ovat hieman kummallisessa paikassa mutta muuten toimii oikein hyvin.