Kirjoittaja Aihe: Glue part manager???/ asia selvitetty  (Luettu 1652 kertaa)

acceli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Glue part manager???/ asia selvitetty
« : 23.05.07 - klo:17.04 »
No niin...ubuntun installoidessani olen toden näköisesti vahingoittanut winikan käynnistystiedostoa, joten se ei käynnisty. Yritin ladata W:n uudelleen, mutta saan seuraavanlaisen ilmoituksen:
                                                      GLUE PART MANAGER V 1.06
                                                     #SOURCEPATH : >Q:\PARTS\<
                                                     #GLUE ARGUMENT:><
                                                     #INIT GLUE PARTS LIST
                                                     *READING EXT HS
                                                     - ERROR WHILE CHECKING GLUE PARTS LIST:1-

ja enterin jälkeen ruutu tulee siniseksi ja ruutuun laatikko jossa monivalintanappula" OK" ja teksti Glue parts error.

OK:ta painettua kone poistuu OEMSETUPISTA "DOS:iin".




Windowsin olen ladannut kyseiselle koneelle pari kertaa aikaisemmin ennen Linixin asennusta ilman ongelmia.

Linuxi on 07.04. mutta kokeilin W:n lataamista jo 06.10 version aikana samoin tuloksin.06.10. oli alkuperäinen installointi LINUXILLE.
« Viimeksi muokattu: 25.05.07 - klo:12.41 kirjoittanut acceli »
mä oon ihan oikeesti tyhmä enkä vaan esitä tyhmää

juippi3

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Glue part manager???
« Vastaus #1 : 23.05.07 - klo:22.15 »
Ilmeisesti käytössä on Packard Bell:n kone ?
Googlella löytyi peräti samanlainen virheilmoitus, mutta selostus italiaksi:
http://forum.packardbell.com/it/viewtopic.php?t=13153&sid=f9dfba7397a82c0eca09b9b648f1f2f6
Jos tuosta ei saa mitään tolkkua (en itsekään saanut edes sanakirjan avulla ;)), kannattanee harkita jonkun muun wtoosan version käyttöä.

acceli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Glue part manager???
« Vastaus #2 : 25.05.07 - klo:13.02 »
Kuten Juippi tuossa minulle neuvoi löysin tietoa netistä; ongelma liittyy winikan piilotiedostoihin eli kovalevyltä pitää piilotiedostosta löytyä merkintä asennettavasta W:stä >:(, ja jos se jostain syystä ei sieltä löydy ( uusi kovalevy, omat sähläykset ym.) ei recovery levy suostu latautumaan.
Apu löytyy  ;D laitevalmistajan( tässä tapauksessa PB) palvelevasta puhelimesta. Toki tosi fakiirit löytää ratkaisun muualtakin, mutta meikän
tarttee turvautua tähän.

mä oon ihan oikeesti tyhmä enkä vaan esitä tyhmää