Kirjoittaja Aihe: .Net Framework winellä?  (Luettu 1568 kertaa)

jarpppi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 111
    • Profiili
    • jarppi.arkku.net
.Net Framework winellä?
« : 29.03.08 - klo:15.00 »
Terve, nyt näköjään pitäisi onnistua jo .net frameworkin pyörittäminen winen avulla. Tässä ohjeet siihen, joilla on saatu kai toimimaankin: http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=3754

Yritin äskeittäin itse asentaa, mutta en onnistunut. Onko kukaan teistä yrittänyt asentaa, tai saanut asennetuksi .net frameworkit winen avulla? Voi olla, että asennus epäonnistui sen takia, kun en aivan ymmärtänyt tuota ohjeen 2. kohtaa ja jätin sen sitten väliin. Olisiko täällä joku, joka on noiden ohjeiden avulla saanut asennettua? Tai joku, joka muuten vain osaisi auttaa tuon asentamisessa? Lähinnä että mitä tuossa 2. kohdassa täytyy tehdä. Muut kohdat ilmeisesti ymmärsin...

Olis hienoo saada .Net Framework toimimaan! Itse tarvitsen lähinnä yhden ohjelman kanssa sitä, joka taas vaatii juuri .Net Frameworkin. Kyseinen ohjelma siis Ultima Onlinen macro/lisäohjelma Razor. Tähän asti olen koittanut pärjäillä ilman, ja odotellut päivää jolloin .Net Framework saataisiin pyörimään.  ;)

Käyttöjärjestelmä vielä toistaiseksi Ubuntu Gutsy Gibbon 7.10 ja wine-versio 0.9.58.

-jarppi