Kirjoittaja Aihe: Umbuntu 10.04 LTS ja Nettitikku E160E toiminta  (Luettu 7802 kertaa)

salai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2126
    • Profiili
Vs: Umbuntu 10.04 LTS ja Nettitikku E160E toiminta
« Vastaus #20 : 01.06.10 - klo:09.07 »
Jostain syystä ainakaan minun Huawei E220 ei toimi, jos sitä ei ole kytkettynä heti koneen käynnistyessä. E220 kyllä toimii muuten ihan hyvin..

Kummallista. Minulla Huawei E220 toimii 2100 MHz alueella toiseksi parhaiten Nokian CS-15 jälkeen, joka on ylivoimainen toimivuudeltaan ja ohjelmistoltaan (DNA), ainakin XP:ssä.

Kaikki mokkulat tietysti toimivat hyvin paljon helpommin Ubuntussa kuin XP:ssä, ilman ajureitten/ohjelmien uudelleen asennusta, rekistereitten putsausta ja toimivan usb-portin etsimistä.

Ganymedes

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3915
    • Profiili
Vs: Umbuntu 10.04 LTS ja Nettitikku E160E toiminta
« Vastaus #21 : 01.06.10 - klo:09.42 »
...
Kaikki mokkulat tietysti toimivat hyvin paljon helpommin Ubuntussa kuin XP:ssä, ilman ajureitten/ohjelmien uudelleen asennusta, rekistereitten putsausta ja toimivan usb-portin etsimistä.

 ;D ... minulla loppui XP:ssä konstit kesken edellä luetellussa toisessa kohdassa ... enkä viitsi asentaa XP:stä uudestaan ... käytän sitten vain Ubuntussa  ;D

oobetimer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1470
    • Profiili
Vs: Umbuntu 10.04 LTS ja Nettitikku E160E toiminta
« Vastaus #22 : 02.06.10 - klo:18.57 »
Jostain syystä ainakaan minun Huawei E220 ei toimi, jos sitä ei ole kytkettynä heti koneen käynnistyessä. E220 kyllä toimii muuten ihan hyvin..

Kummallista. Minulla Huawei E220 toimii 2100 MHz alueella toiseksi parhaiten Nokian CS-15 jälkeen, joka on ylivoimainen toimivuudeltaan ja ohjelmistoltaan (DNA), ainakin XP:ssä.

Kaikki mokkulat tietysti toimivat hyvin paljon helpommin Ubuntussa kuin XP:ssä, ilman ajureitten/ohjelmien uudelleen asennusta, rekistereitten putsausta ja toimivan usb-portin etsimistä.

Kokeilin tänään vastaavaa operaatioa Option icon 225 mokkulalla, ja se toimii Ubuntu 10.04-live:CD:ltä, Mint 9:ssä ja myös asennetussa 10.04:ssä ilman, että mokkulan tarvitsee olla kytkettynä koneen käynnistyessä ..  :)

Vastaava operaatio Huawei E220 mokkulalla tuottaa negatiivisen tuloksen ..  :-\

Ilmeisesti Huawei E220 mokkuloita on monta eri versiota, koska E220 on ollut pitkäikäinen mokkuloiden lyhyeen historiaan peilattuna ..  ::)

Niin ja liittymänä oli Elisa, vaikka Option olikin Soneran mokkula ..  :D
13/2/2009 and friday....

http://debian-fi.dy.fi/