Kirjoittaja Aihe: Kirjautumsikkunan vaihto Ubuntu Studio 9.10?  (Luettu 1878 kertaa)

Jizis

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Kirjautumsikkunan vaihto Ubuntu Studio 9.10?
« : 10.02.10 - klo:20.56 »
Moro kaikille!
Mien voin vaihtaa tuon kirjautumisikkunan tässä uusimmassa versiossa? Olen kokeillut seuraavaa ohjetta tuloksetta:

http://www.ubun2.com/question/293/how_ubuntu_change_login_screen_window_appearance_910

ja

http://lionlix.wordpress.com/2009/10/23/hack-ubuntu-9-10-karmic-koala-gdm-login-screen/

Noi olivat samoja ohjeita.. ;) Eli mistä  sais apua ongelmaan? Eihän kyseessä ole mikään maankaatojuttu mutta olis ihan kiva muokata kirjautumisikkunakin mieleiseksi..


Asmo Koskinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4443
    • Profiili
Vs: Kirjautumsikkunan vaihto Ubuntu Studio 9.10?
« Vastaus #1 : 10.02.10 - klo:21.05 »
Mien voin vaihtaa tuon kirjautumisikkunan tässä uusimmassa versiossa?

Eikö Järjestelmä | Ylläpito | Sisäänkirjautumisruutu toimi? Asenna ensin halutut teemat. Tosin itse käytän aina automaattista sisäänkirjautumista, joten enpä muista tuota juuri katselleeni...

Ystävällisin terveisin Asmo Koskinen.

planetisti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 421
    • Profiili
Vs: Kirjautumsikkunan vaihto Ubuntu Studio 9.10?
« Vastaus #2 : 10.02.10 - klo:21.12 »
Mien voin vaihtaa tuon kirjautumisikkunan tässä uusimmassa versiossa?

Eikö Järjestelmä | Ylläpito | Sisäänkirjautumisruutu toimi? Asenna ensin halutut teemat. Tosin itse käytän aina automaattista sisäänkirjautumista, joten enpä muista tuota juuri katselleeni...

Ystävällisin terveisin Asmo Koskinen.

Uudessa GDM:ssä ei toimi vanhat teemat, eikä siinä ole muutenkaan mitään normikeinoa vaihtaa ulkoasua. Tuota mainitsemaasi menua ei enää ole.

Asmo Koskinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4443
    • Profiili
Vs: Kirjautumsikkunan vaihto Ubuntu Studio 9.10?
« Vastaus #3 : 10.02.10 - klo:23.09 »
Uudessa GDM:ssä ei toimi vanhat teemat, eikä siinä ole muutenkaan mitään normikeinoa vaihtaa ulkoasua. Tuota mainitsemaasi menua ei enää ole.

Aivan totta, kun en juurikaan käytä, niin en muistanut ;-)

Ystävällisin terveisin Asmo Koskinen.

planetisti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 421
    • Profiili
Vs: Kirjautumsikkunan vaihto Ubuntu Studio 9.10?
« Vastaus #4 : 11.02.10 - klo:09.44 »
Itse ratkaisin tämän ongelman vaihtamalla takaisin vanhaan gdm:ään, se löytynee Synapticista hakusanoilla gdm 2.20.