Kirjoittaja Aihe: Mikä MSN client palvelimelle? [Ratkaistu]  (Luettu 3020 kertaa)

Marbo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 427
    • Profiili
    • Toimi.org
Mikä MSN client palvelimelle? [Ratkaistu]
« : 03.05.08 - klo:21.37 »
Mikä olisi hyvä MSN client palvelimelle? Tietenkin tekstipohjainen johon voi ottaa jokapuolelta yhteyden.

Olen kokeillut "centericq" nimistä ohjelmaa, mutta jostain syystä ei saanut yhteyttä aikaseksi.
Olen myös kokeillut "finch" nimistä ohjelmaa. Se sai yhteyden, mutta ääkköset eivät toimineet.
Kokeilin myös juuri "pebrot" nimistä ohjelmaa, mutta siinä oli todella surkea käyttöliittymä :/


Olisiko jotain muuta ohjelmaa vielä?
« Viimeksi muokattu: 04.05.08 - klo:13.43 kirjoittanut Marbo »

Linux user #460798

JoniR

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 112
    • Profiili
    • Peugeot 206
Vs: Mikä MSN client palvelimelle?
« Vastaus #1 : 03.05.08 - klo:22.07 »
Mikä olisi hyvä MSN client palvelimelle? Tietenkin tekstipohjainen johon voi ottaa jokapuolelta yhteyden.
Olisiko jotain muuta ohjelmaa vielä?

Ite oon joskus käytelly sellasta ku Bitlbee ( www.bitlbee.org ), mutta se ei yksinään riitä. Mulla oli kaverina siinä tuo Irssi.
Jotain ongelmaa oli kyllä, olisiko juurikin ollut ääkkösissä.

-Joni

Marbo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 427
    • Profiili
    • Toimi.org
Vs: Mikä MSN client palvelimelle?
« Vastaus #2 : 03.05.08 - klo:22.15 »
Mikä olisi hyvä MSN client palvelimelle? Tietenkin tekstipohjainen johon voi ottaa jokapuolelta yhteyden.
Olisiko jotain muuta ohjelmaa vielä?

Ite oon joskus käytelly sellasta ku Bitlbee ( www.bitlbee.org ), mutta se ei yksinään riitä. Mulla oli kaverina siinä tuo Irssi.
Jotain ongelmaa oli kyllä, olisiko juurikin ollut ääkkösissä.

-Joni

Irssi on jo niin täys etten siihen viitsisi enään mitään msn:ää siihen laittaa.
« Viimeksi muokattu: 03.05.08 - klo:22.51 kirjoittanut Marbo »

Linux user #460798

Jone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 182
  • \,,/
    • Profiili
Vs: Mikä MSN client palvelimelle?
« Vastaus #3 : 04.05.08 - klo:01.54 »
Olen myös kokeillut "finch" nimistä ohjelmaa. Se sai yhteyden, mutta ääkköset eivät toimineet.

Muista ohjelmista en tiedä, mutta finchistä osaan sen verran sanoa, että minullakaan eivät ääkköset siinä toimi suoraan... Mutta jos käynnistän finchin screeniin, niin silloin myös ääkkösköökköset pelaavat oikein. kannattaa kokeilla uudeleen. Jos kuitenkin vieläkin on ongelmaa niin kannattaa screenin käyttämää merkistöä tutkailla...

Marbo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 427
    • Profiili
    • Toimi.org
Vs: Mikä MSN client palvelimelle?
« Vastaus #4 : 04.05.08 - klo:02.15 »
Olen myös kokeillut "finch" nimistä ohjelmaa. Se sai yhteyden, mutta ääkköset eivät toimineet.

Muista ohjelmista en tiedä, mutta finchistä osaan sen verran sanoa, että minullakaan eivät ääkköset siinä toimi suoraan... Mutta jos käynnistän finchin screeniin, niin silloin myös ääkkösköökköset pelaavat oikein. kannattaa kokeilla uudeleen. Jos kuitenkin vieläkin on ongelmaa niin kannattaa screenin käyttämää merkistöä tutkailla...

kiitos. :) nyt toimii itelläkin ääkköset finchin kautta kun laitoin sen screeniin.. hieno homma :)

Linux user #460798