Kirjoittaja Aihe: Feisty-Gutsy päivityksen jälkeen Skypen puhelut ei toimi.  (Luettu 2556 kertaa)

aarne02

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Päivityksen jälkeen Skype toimii muuten, mutta se ei suostu löytämään ääniasetuksia, kun yritän soittaa tulee virheilmoitus "Call Failed: Problem with Audio Playback". Muut ohjelmat, jotka käyttävät äänikorttia toimivat normaalisti, myös mikki toimii ja puheen tallennus onnistuu Audacityllä.

Olen yrittänyt ohjelman uudelleen asentamista, siitä ei ollut mitään apua. Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja miten sen saa ratkaistua?

Terveisin Aarne

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
Vs: Feisty-Gutsy päivityksen jälkeen Skypen puhelut ei toimi.
« Vastaus #1 : 30.10.07 - klo:16.33 »
Kokeile vaihtaa ohjelman ääniasetuksista valintoja. Minä kokeilin kaikkea mahdollista ja lopulta toimi. ;)
alias vililikku

aarne02

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Feisty-Gutsy päivityksen jälkeen Skypen puhelut ei toimi.
« Vastaus #2 : 30.10.07 - klo:18.57 »
Kokeile vaihtaa ohjelman ääniasetuksista valintoja. Minä kokeilin kaikkea mahdollista ja lopulta toimi. ;)

Olen yrittänyt vaihtaa kaikkea mahdollista, mutta mistään ei tunnu olevan apua. Katsoin Skypen verkkosivulta löytyisikö uudempaa versiota, ei löydy. Sivulla oleva versio on tarkoitettu Feistylle. En tiedä onko sillä mitään väliä asentaako sen Feistylle tai Gutsylle koska versionumero on sama kuin asennettuna oleva versio.

Terveisin Aarne

hpne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 118
    • Profiili
Vs: Feisty-Gutsy päivityksen jälkeen Skypen puhelut ei toimi.
« Vastaus #3 : 30.10.07 - klo:21.46 »
Itselläin oli samainen ongelma ehkä Edgyssä tahi Dapperissa, jonka sain ratkaistua vain ostamalla usb-headsetin. Usb-härpäkkeen kanssa on tämän jälkeen toiminut; ainoa ongelma on ollut, että välillä Skype on heittänyt äänilaitteeksi äänikorttini, joka on sitten pitänyt käydä ääniasetuksista vaihtamassa takaisin headsetiksi.

aarne02

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Feisty-Gutsy päivityksen jälkeen Skypen puhelut ei toimi.
« Vastaus #4 : 30.10.07 - klo:23.08 »
Itselläin oli samainen ongelma ehkä Edgyssä tahi Dapperissa, jonka sain ratkaistua vain ostamalla usb-headsetin. Usb-härpäkkeen kanssa on tämän jälkeen toiminut; ainoa ongelma on ollut, että välillä Skype on heittänyt äänilaitteeksi äänikorttini, joka on sitten pitänyt käydä ääniasetuksista vaihtamassa takaisin headsetiksi.

Minulla sattuu olemaan usb-headset, kokeilin, ei ollut apua siitäkään.

Terveisin Aarne