Kirjoittaja Aihe: Jonkun päivityksen myötä Gnome+Compiz alkoi temppuilla!  (Luettu 2243 kertaa)

oocce

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Elikkä kaikki toimi kuten pitikin kunnes jonkun päivityksen yhteydessä tapahtui seuraavia kauheita asioita:
takana olevan ikkunan palkki muuttuu rumaksi mustaksi klöntiksi, ja sekä sellainen hienous kuin liikuteltavien ikkunoiden läpinäkyvyys lakkasi toimimasta!

Onko muillakin tapahtunut samoja?

Näyttis Geforce 6800 LE...

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Re: Jonkun päivityksen myötä Gnome+Compiz alkoi temppuilla!
« Vastaus #1 : 16.07.06 - klo:12.40 »
Eihän se Compiz muuta teekkään kuin temppuile. Hienoa karkkiahan se on, mutta mulla ainakin se kaatuili vähän väliä, paneelit hävis yhtäkkiä yms. Ei enää o sitä lelua asennettuna. Täytyy taas joskus laittaa kun haluaa Windows ihmisille esitellä :D

oocce

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Re: Jonkun päivityksen myötä Gnome+Compiz alkoi temppuilla!
« Vastaus #2 : 16.07.06 - klo:18.55 »
Eihän se Compiz muuta teekkään kuin temppuile. Hienoa karkkiahan se on, mutta mulla ainakin se kaatuili vähän väliä, paneelit hävis yhtäkkiä yms. Ei enää o sitä lelua asennettuna. Täytyy taas joskus laittaa kun haluaa Windows ihmisille esitellä :D
Siis mulla on oikeestaan toiminut kuin unelma, ilman tota ongelmaa... Nyt just tuli uudet päivityksetki tohon, testaan jos auttoi :)

mcduck

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Re: Jonkun päivityksen myötä Gnome+Compiz alkoi temppuilla!
« Vastaus #3 : 17.07.06 - klo:10.09 »
Elikkä kaikki toimi kuten pitikin kunnes jonkun päivityksen yhteydessä tapahtui seuraavia kauheita asioita:
takana olevan ikkunan palkki muuttuu rumaksi mustaksi klöntiksi, ja sekä sellainen hienous kuin liikuteltavien ikkunoiden läpinäkyvyys lakkasi toimimasta!

Onko muillakin tapahtunut samoja?

Näyttis Geforce 6800 LE...
Liikutelatvien ikkunoiden läpinäkyvyys ei tosiaa tällä hetkellä toimi, joku pikku bugi tullut matkan varrella. Eiköhän tuo pian korjata. Taustalla olevien ikkunoiden kehyksen muuttuminnen liittynee Compizin saamaan teematukeen. asenna vaikka gcompizthemer ja säädä sillä kehykset mielesi mukaisiksi :)

Ihan ilman ongelmia olen itsekkin Compizia käyttänyt siitä asti kun se aikanaan Ubuntun repoihin saatiin. Pari uutta ominaisuutta on ilmestyessään aiheuttanut pientä hämmennystä, kuten aikanaan vaaleanpunaiset varjot jne. ;)
42