Kirjoittaja Aihe: Irssin teema kuntoon.  (Luettu 3293 kertaa)

Sledgehammer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Irssin teema kuntoon.
« : 15.12.05 - klo:22.51 »
Voisko joku helppiä hieman ku pitäis saada irssi kuntoon. Löysin aika hyviä ohjeita irssin käskyistä mut esim. teemaa en saa vissiinkään asennettua oikein. Mitenkä siis teema pitää asentaa?

Ankka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 931
    • Profiili
Re: Irssin teema kuntoon.
« Vastaus #1 : 16.12.05 - klo:07.40 »
Teema asennetaan ~/.irssi - kansioon sellaisenaan.

Tuo on piilokansio, joten esim nautiluksessa niiden näyttäminen täytyy kytkeä päälle.


Kun se on asennettu, niin irssissä komennat

Koodia: [Valitse]
/set theme TEEMANNIMI

Sledgehammer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Re: Irssin teema kuntoon.
« Vastaus #2 : 16.12.05 - klo:09.59 »
Teema asennetaan ~/.irssi - kansioon sellaisenaan.

Tuo on piilokansio, joten esim nautiluksessa niiden näyttäminen täytyy kytkeä päälle.


Kun se on asennettu, niin irssissä komennat

Koodia: [Valitse]
/set theme TEEMANNIMI


joo siis ton kaiken mä olen tehnyt ja kun kirjoitan irssiin et /set theme niin sinne tulee kyl oikein näkyviin oikea teema. Vaan kun se ei näy. Oliksko paikallaan asentaa irssi uudestaan vai?

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1836
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Re: Irssin teema kuntoon.
« Vastaus #3 : 16.12.05 - klo:10.06 »
joo siis ton kaiken mä olen tehnyt ja kun kirjoitan irssiin et /set theme niin sinne tulee kyl oikein näkyviin oikea teema. Vaan kun se ei näy. Oliksko paikallaan asentaa irssi uudestaan vai?

Tuota noin, missanko nyt jotain? Jos joku ei näy niin mistä voit tietää että se on oikeanlainen ? :)


Sledgehammer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Re: Irssin teema kuntoon.
« Vastaus #4 : 16.12.05 - klo:10.09 »
joo siis ton kaiken mä olen tehnyt ja kun kirjoitan irssiin et /set theme niin sinne tulee kyl oikein näkyviin oikea teema. Vaan kun se ei näy. Oliksko paikallaan asentaa irssi uudestaan vai?

Tuota noin, missanko nyt jotain? Jos joku ei näy niin mistä voit tietää että se on oikeanlainen ? :)



niin no voihan se teema olla kyl vääräkin. Otin sen irssiin kotisivuilta. Kerro joku teema joka varmasti toimii :)

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1836
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Re: Irssin teema kuntoon.
« Vastaus #5 : 16.12.05 - klo:10.17 »
niin no voihan se teema olla kyl vääräkin. Otin sen irssiin kotisivuilta. Kerro joku teema joka varmasti toimii :)

En käytä irssiä joten en osaa tuohon varsinaiseen ongelmaan auttaa ... :/


Ankka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 931
    • Profiili
Re: Irssin teema kuntoon.
« Vastaus #6 : 16.12.05 - klo:23.28 »
joo siis ton kaiken mä olen tehnyt ja kun kirjoitan irssiin et /set theme niin sinne tulee kyl oikein näkyviin oikea teema. Vaan kun se ei näy. Oliksko paikallaan asentaa irssi uudestaan vai?

Tuota noin, missanko nyt jotain? Jos joku ei näy niin mistä voit tietää että se on oikeanlainen ? :)



niin no voihan se teema olla kyl vääräkin. Otin sen irssiin kotisivuilta. Kerro joku teema joka varmasti toimii :)

Siis mitä tarkoittaa ettei teema toimi, vaikka tulee näkyviin?

Teemat nimittäin kunnioittavat esim. terminaalin senhetkistä väriteemaa.