Kirjoittaja Aihe: Atin ajurit eivät suostu toimimaan: Sisäänkirjautumisen jälkeen valkoinen ruutu  (Luettu 2254 kertaa)

Kazaa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Elikkäs mulla on käytössä atin x1600 näytönohjain jolle kovasti yrittäisin etsiskellä ajureita jotka toimisivat, mutta atin ajureiden kanssa käy niin että sisäänkirjautumisen jälkeen tulee tosiaan valkoinen ruutu. Elikkä olisko kellään samanlaisia kokemuksia ja/tai ohjeita kuinka toimia? Ja mulla on Ubuntu 8.04. Kiitos jo etukäteen.

Kari Argillander

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 437
  • Kubuntu - Hardy
    • Profiili
Voisitko vähän kertoa miten olet yrittänyt asentaa ajureita?
Kaikkea täällä sanomaani saa käyttää public domain lisenssillä. Lainauksia ei saa käyttää ellei lainauksen lähde sitä salli. Tiedostoja ei saa käyttää ellei sitä erikseen sallita.

Kazaa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
No olen asentanut suoraan atin sivujen kautta sitten Järjestelmä -> Ylläpito -> Laiteajurit kautta ja erinäisten ohjeitten avulla mutta jokaisessa tulee sama ongelma

harrykaa

  • Vieras
No oletko kokeillut suoraan "System-Administration", sieltä "Synaptic Package Manager" ja sitten asenna "EnvyNG-core" ja "EnvyNG-gtk". Sen jälkeen käynnistä ohjelma kohdasta "Applications-System Tools". Asenna uusin v. 8.6 Atin ajureista.

harrykaa


Kazaa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
No oletko kokeillut suoraan "System-Administration", sieltä "Synaptic Package Manager" ja sitten asenna "EnvyNG-core" ja "EnvyNG-gtk". Sen jälkeen käynnistä ohjelma kohdasta "Applications-System Tools". Asenna uusin v. 8.6 Atin ajureista.

harrykaa



Tuota kokeilin ja nyt ilmestyi uusi ongelma... En pääse edes sisäänkirjautumiseen asti kun käynnistäessä ruutu muuttuu mustaksi ensimmäisen ubuntu latauspalkin jälkeen... :<

harrykaa

  • Vieras
Envyn saa pois koneeltasi päätteestä (terminal) komennolla:

Koodia: [Valitse]
sudo envyng --uninstall-all
sitten vain kirjoitat päätteesseen:

Koodia: [Valitse]
reboot

harrykaa