Kirjoittaja Aihe: Huolestunut  (Luettu 2240 kertaa)

muntux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 59
  • http://www.facebook.com/pages/Muntux-projekti/1050
    • Profiili
    • Muntux-projekti
Huolestunut
« : 19.03.07 - klo:09.06 »
Nyt kaikki tietävät käyttäjät! Kuinka on voinko saada Ubuntu 6.10 versioni päivitettyä sitten uuden version ilmestyttyä ilman uudelleen asennusta? Mitä kattaa Ubuntu 6.10 annettava tuki - eli ymmärrän että kyseessä on tietoturva / ohjelma päivitykset, mutta kuinka kauan minulla on mahdollisuus saada noita (18kk)??? Onko käytettävänä oleva Ubuntuni sen jälkeen hyödytön?? Pitääkö uusi Ubuntu asentaa sen jälkeen alusta? Auttakaa ja valaiskaa minua kiitos! Pidän Ubuntu 6.10 versiosta erittäin paljon ja jatkossakin haluaisin käyttää tätä, mutta uskallanko asennella ohjelmia / omia tietojani jos tuen päätyttyä minun pitää asentaa koko järjestelmä uusixi? Nyt kaikki vinkit ovat tervetulleita melko tietämättömälle Ubuntu käyttäjälle.

pjotr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 625
    • Profiili
Vs: Huolestunut
« Vastaus #1 : 19.03.07 - klo:09.32 »
www.tehotuotanto.net

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the Universe is that none of it has tried to contact us.

tn

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 472
    • Profiili
Vs: Huolestunut
« Vastaus #2 : 19.03.07 - klo:10.16 »
Tuossa wikikirjassa ei tule ehkä täysin selkeästi esille, että päivitysohjelman pitäisi tosiaan ehdottaa automaattisesti päivitystä kun uusi versio on ilmestynyt (toki tuon voi lukea rivien välistä). Uuteen versioon päivittäminen sujuu siis kutakuinkin samalla tavalla kuin normaalit päivittäiset päivitykset. LTS-versiot (6.06) ilmeisesti ehdottavat päivittämistä vasta seuraavan LTS-version ilmestyttyä.

muntux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 59
  • http://www.facebook.com/pages/Muntux-projekti/1050
    • Profiili
    • Muntux-projekti
Vs: Huolestunut
« Vastaus #3 : 19.03.07 - klo:10.39 »
Kiitoksia kaikille jotka vastasivat.  :D

Regel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1090
  • Lucid
    • Profiili
Vs: Huolestunut
« Vastaus #4 : 19.03.07 - klo:16.02 »
Itse odottelisin muutaman viikon, ja kuuntelisin muiden kokemuksia päivityksestä, jos haluaa varmasti toimivan järjestelmän.