Kirjoittaja Aihe: Näppäimistö ja hiiri  (Luettu 1336 kertaa)

Skele

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Näppäimistö ja hiiri
« : 28.02.10 - klo:16.38 »
Minulla on ollut ongelmana jo pitkään se että en pysty käyttämään hiirtä samalla kun käytän näppäimistöä. Kun painan jotain näppäimistön nappia hiiren osoitin ei liiku n. sekunnin ajan ja jos painan näppäimistön nappia pohjassa hiiren osoitin ei liiku koko tänä aikana. Tässä on se kumma juttu kuitenkin että jos painan näppäimistön nappia pohjassa ja näpäytän toista sinä aikana niin silloin hiiren osoitin suostuu liikkumaan.

Miten saan hiiren osoittimen liikkumaan milloin vain?

Minulla on uusin Ubuntu (9.10) ja muistaakseni käytän GNOMEa.

juyli

  • Vieras
Vs: Näppäimistö ja hiiri
« Vastaus #1 : 28.02.10 - klo:19.27 »
Minulla on ollut ongelmana jo pitkään se että en pysty käyttämään hiirtä samalla kun käytän näppäimistöä.

Viitsitkö yhtään tarkemmin kertoa hiiristäsi ja näppäimistöistäsi? USB, PS/2, sarjaportti tai jokin langaton tms.
Oletko kurkkaillut emon bios-asetuksia?
« Viimeksi muokattu: 28.02.10 - klo:19.30 kirjoittanut juyli »

Skele

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Vs: Näppäimistö ja hiiri
« Vastaus #2 : 28.02.10 - klo:20.16 »
Minulla on ollut ongelmana jo pitkään se että en pysty käyttämään hiirtä samalla kun käytän näppäimistöä.

Viitsitkö yhtään tarkemmin kertoa hiiristäsi ja näppäimistöistäsi? USB, PS/2, sarjaportti tai jokin langaton tms.
Oletko kurkkaillut emon bios-asetuksia?


Hiiri on Logitech ZX Revolution langaton USB hiiri. Näppäimistö on Logitech G15 USB näppäimistö. Vika ilmaantui siinä vaiheessa kun päivitin Ubuntun 9.04 -> 9.10.