Kirjoittaja Aihe: Wav -file soittolista ohjelma linuxille..?  (Luettu 1939 kertaa)

kohina

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Wav -file soittolista ohjelma linuxille..?
« : 18.08.08 - klo:13.13 »

..jolla voisi laukoa useampia yhtäaikaa soivia audiio fileitä äänkortin kautta. Aika pienen piirin ohjelma todellakin.
Winkkupuolella Stage Researchin SFX on käytössä mm. monessa teatterissa, antaa mahdollisuuden  määräittää tasot, reitityksen, fade in/out ajat.
Onko tietoa, esim. sinulla  Asmo Koskinen? 


Registered User # 482897

Petri Järvisalo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 579
    • Profiili
    • Kotisivut
Vs: Wav -file soittolista ohjelma linuxille..?
« Vastaus #1 : 18.08.08 - klo:13.36 »
Olen samaa mieltä että ubuntulle pitäisi olla tällainen ohjelma, itse kun tarvitsin kyseistä ohjelmaa en saanut ketää koodajaa moista minulle tekemään - toisaalta aikataulu oli todella kämänen ohjelma olisi pitänyt saada tehdyksi neljässä päivässä. Tosin sain sitten erään tuttavan koodaamaan vastaavan, yksinkertaisen ohjelman windowsille samassa ajassa.

Mutta siis ohjelma on tttricker
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=145131

Onneksi löysin heti ensimmäisenä päivänä ja kerkesin testaamaan suhteellisen perusteellisesti.

Tuotantokäyttöön en suosittele käytettävän ollenkaan syyt:
* kaattuu jos listassa on yli 40 tiedostoa
* ei lataa aina täydellisesti talletettua listaa
* vaatii jackin käyttöä
* hankala käyttöliittymä
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma on ratkennut.

kohina

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: Wav -file soittolista ohjelma linuxille..?
« Vastaus #2 : 19.08.08 - klo:15.05 »
Olen samaa mieltä että ubuntulle pitäisi olla tällainen ohjelma, itse kun tarvitsin kyseistä ohjelmaa en saanut ketää koodajaa moista minulle tekemään - toisaalta aikataulu oli todella kämänen ohjelma olisi pitänyt saada tehdyksi neljässä päivässä. Tosin sain sitten erään tuttavan koodaamaan vastaavan, yksinkertaisen ohjelman windowsille samassa ajassa.

Mutta siis ohjelma on tttricker
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=145131

Onneksi löysin heti ensimmäisenä päivänä ja kerkesin testaamaan suhteellisen perusteellisesti.

Tuotantokäyttöön en suosittele käytettävän ollenkaan syyt:
* kaattuu jos listassa on yli 40 tiedostoa
* ei lataa aina täydellisesti talletettua listaa
* vaatii jackin käyttöä
* hankala käyttöliittymä


SFX toimii Winellä, kokeilin noilla ilmaiseksi saativilla vanhoilla versiolla. Tosin en mitään happotestiä tehnyt.


Registered User # 482897