Kirjoittaja Aihe: Pokerihuone Winessä  (Luettu 14759 kertaa)

mattixtm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Pokerihuone Winessä
« : 16.11.06 - klo:18.56 »
Asensin Winen onnistuneesti. Pystyin asentamaan Pokerihuone ohjelman sen avulla, mutta asennuksen päätyttyä valitsin, että peli käynnistyy, mutta eipä käynnistykään, vaan jää lataamaan jotain. Mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö tuon toimia edes Winessä. (www.pokerihuone.com löytyy tietoa mistä on kyse.)

HUOM! OBS! ACHTUNG! Käytän Linuxia kolmatta päivää so go easy on me.

Kiitoksia.

Juhhe1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1062
    • Profiili
    • Valokuva albumini
Re: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #1 : 17.11.06 - klo:23.07 »
Asensin Winen onnistuneesti. Pystyin asentamaan Pokerihuone ohjelman sen avulla, mutta asennuksen päätyttyä valitsin, että peli käynnistyy, mutta eipä käynnistykään, vaan jää lataamaan jotain. Mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö tuon toimia edes Winessä. (www.pokerihuone.com löytyy tietoa mistä on kyse.)

HUOM! OBS! ACHTUNG! Käytän Linuxia kolmatta päivää so go easy on me.

Kiitoksia.

Tästä on muistaakseni joskus ennenkin ollut juttua. Mene tuonne sivuille ja valitse webbipokeri, se toimii suoraan selaimessa ja ei tarvi asentaa mitään. (en ole kyllä aikoihin koittanut tuota, mutta joskus se ainakin toimi)

Tlp-WS (Workstation) - .:Ubuntu 10.10:.
Xenophobic (Laptop) - .:Ubuntu 10.04:.
Xenophobic-II (Laptop) - .:Ubuntu 10.10:.
TlpEEE (Asus EEE) - .:Crunchbang 10 Statle

slartsa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Re: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #2 : 20.11.08 - klo:21.18 »
Asensin Winen onnistuneesti. Pystyin asentamaan Pokerihuone ohjelman sen avulla, mutta asennuksen päätyttyä valitsin, että peli käynnistyy, mutta eipä käynnistykään, vaan jää lataamaan jotain. Mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö tuon toimia edes Winessä. (www.pokerihuone.com löytyy tietoa mistä on kyse.)

HUOM! OBS! ACHTUNG! Käytän Linuxia kolmatta päivää so go easy on me.

Kiitoksia.

Tästä on muistaakseni joskus ennenkin ollut juttua. Mene tuonne sivuille ja valitse webbipokeri, se toimii suoraan selaimessa ja ei tarvi asentaa mitään. (en ole kyllä aikoihin koittanut tuota, mutta joskus se ainakin toimi)

Itse kokeilin selaimessa, mutta heittä vaan tuon pop-up -ikkunan eikä siihen ilmesty mitään.
Vastasinpas muuten pirun vanhaan threadiin.. mutta ongelma on vielä olemassa! :)

K1pa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 47
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #3 : 21.11.08 - klo:21.29 »
Sulla ei ole java asennettuna. Samoin kävi mulla. Asenna Sun Java niin toimii

tubbana

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #4 : 02.01.09 - klo:23.25 »
Sulla ei ole java asennettuna. Samoin kävi mulla. Asenna Sun Java niin toimii
asensin javan mutta ei toimi, tulee pelkkä valkoinen popup ruutu?

frokki

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #5 : 22.01.09 - klo:19.47 »
Sulla ei ole java asennettuna. Samoin kävi mulla. Asenna Sun Java niin toimii
asensin javan mutta ei toimi, tulee pelkkä valkoinen popup ruutu?
Sinun tulee asentaa paketti sun-java6-plugin, niin saat selainversion toimimaan.

Itse sain client.exen asennettua ihan nätisti repoista löytyvällä winellä, ja se käynnistyykin, muttei toimi kunnolla ikkunassa, vaan kaikki ko. ikkunan ulkopuolelle jäävä peittyy välkkyvällä mustalla (jokainen windowskäyttäjä varmaan tietää tämän ilmiön, mustaa "häviää" siltä kohdin kun ruudulla jotain tapahtuu.)  Osaisiko joku auttaa? 

juhhuh

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #6 : 16.09.09 - klo:21.18 »
dööddiiin nyttois tämmönen ongelma et pitäis saada pokerihuone.comin selainversio toimimaan. eka pähkäilin sen kans pari tuntii ja sit asensin nää java-sun6-plugin hommelit ja nyt menee jo silleen että grafiikat ladatt jne. mutta kun sen käynnistää nin alapalkissa lukee vähän aikaa 'starting applet' ja sitten lukee applet started mutt ruutu pysyy valkosen vaikka puoltuntiiki venasin

mikänyo ku tämmöstä tekee ja mite ongelma korjataa. kiitän vasta kun joku vastaa

niija keksitki oon aina poistanu enneku kokeilen

Apila--

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #7 : 27.12.09 - klo:23.54 »
Itse sain pokerihuoneen clientin moitteettomasti toimimaan ekalla asennuskerralla. Aiheen aloittajalle suosittelisin vain uutta aloitus kokeilua, minulle ainakin on ilmennyt muiden ohjelmien kanssa vain satunnaisia erroreita asennuksessa joka on johtanut samaan kohtaloon.

Muita en osaakkaan valitettavasti auttaa :&

vastus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #8 : 28.12.09 - klo:01.39 »
Hyvin toimii PH, kun selaimessa pelaa.

J3K

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #9 : 15.01.10 - klo:14.25 »
Hyvin toimii PH, kun selaimessa pelaa.

Äänet ovat kyllä siinä ongelmana. Eli jos kuuntelet musiikkia tms. ja avaat selainclientin, ääniä ei kuulu. Jos taas vastaavasti teet toisinpäin et voi ääntä lähde muualta. Eli pitää tappaa ff jotta saa kuntoon.

Ja winen kautta ei toiminut minullakaan, joka kerta koneesta riippumatta välkyttää vaan. Pokerstars kyllä toimii winen kautta vallan mainiosti, tosin ikkunoiden koko pissii miniläppärillä.

vastus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #10 : 15.01.10 - klo:15.47 »
Äänet ovat kyllä siinä ongelmana. Eli jos kuuntelet musiikkia tms. ja avaat selainclientin, ääniä ei kuulu. Jos taas vastaavasti teet toisinpäin et voi ääntä lähde muualta. Eli pitää tappaa ff jotta saa kuntoon.
Itselläni ongelmaa ei esiinny jos käynnistän soittimen ensin ja sen jälkeen PH:n.
Ja winen kautta ei toiminut minullakaan, joka kerta koneesta riippumatta välkyttää vaan. Pokerstars kyllä toimii winen kautta vallan mainiosti, tosin ikkunoiden koko pissii miniläppärillä.
winellä en oo koittanu mitään pokericlienttia saaha toimimaan mutta pelaan toisinaan actionpoker.comin pokeri ohjelmaa VirtualBox OSE:llä windows xp ympäristössä ajettuna ilman mitään ongelmia. Varmaan pokerihuonekkin toimis hyvin mutta ei ole ollu itselläni tarvetta tälle.
« Viimeksi muokattu: 15.01.10 - klo:15.56 kirjoittanut vastus »

nikama75

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 357
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #11 : 11.07.10 - klo:22.14 »
Hyvin toimii PH, kun selaimessa pelaa.

Mikäköhän minulla menee pieleen? Kun paina tuota 'klikkaa tästä' -linkkiä, niin aukeaa vain tuo vas. yläkulman tyhjä ikkuna.

http://i154.photobucket.com/albums/s273/yeti-75/pokerihuone.png

edit:

Sen "peli-ikkunan", mikä tuossa on tyhjänä auki, niin osoitekentässä on osoite: http://download.b2bpoker.com/client/pokerihuone/web/pokerihuone_applet.html

edit2:

No nyt lähti toimimaan..
« Viimeksi muokattu: 12.07.10 - klo:02.21 kirjoittanut nikama75 »
Tekeminen on sanomisen korkein muoto.
-joku viisas-

nikama75

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 357
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #12 : 15.07.10 - klo:23.08 »
http://www.pokerihuone.com/Poker/Poker-Web-Client.aspx?load=true

Aukeaako muilla Pokerihuoneen pokeri-ikkuna, kun painaa klikkaa tästä linkkiä. Minulla tulee vain tyhjä valkoinen ikkuna, hetken latauksen jälkeen ja alaalla lukee 'valmis'.

Viimeksi (n. 2 vko:a sitten) tuo temppuili samalla lailla, mutta lähti sitten yhden päivän päästä toimimaan. Nyt se ei ole lähtenyt toimimaan, yli viikon päivittäisten yritystesten  jälkeen.  :'(
Tekeminen on sanomisen korkein muoto.
-joku viisas-

Karvameduusa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1055
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #13 : 16.07.10 - klo:00.00 »
http://www.pokerihuone.com/Poker/Poker-Web-Client.aspx?load=true

Aukeaako muilla Pokerihuoneen pokeri-ikkuna, kun painaa klikkaa tästä linkkiä. Minulla tulee vain tyhjä valkoinen ikkuna, hetken latauksen jälkeen ja alaalla lukee 'valmis'.

Viimeksi (n. 2 vko:a sitten) tuo temppuili samalla lailla, mutta lähti sitten yhden päivän päästä toimimaan. Nyt se ei ole lähtenyt toimimaan, yli viikon päivittäisten yritystesten  jälkeen.  :'(
Toimii.

Ettei olisi Icetea ja Sun Java plugini ristiriidassa? Itselläni on Sun Java plugini käytössä.

Thinkit

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 912
  • Kysyvä ei tieltä eksy, eikä eksyvä tietä kysy.
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #14 : 16.07.10 - klo:08.25 »
@nikama

Kirjoita firefoxin osoiteriville:
Koodia: [Valitse]
about:plugins
Ja katso mitä javan kohdalla sanotaan, liitä tänne.

t: Antti  ;)
Lenovo Thinkpad e520
Kde Neon 5.22.3
Intel(R) Core(TM) i5-2410M CPU @ 2.30GHz
Amd Radeon HD 6630m
Intel HD 3000 integroitu
Samsung Evo 120G kovo ja 8G muistia
Sony Xperia 5 mk2 ja android 11

nikama75

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 357
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #15 : 16.07.10 - klo:20.12 »
Oops.. Mulla ei ilmeisesti ole mitään Javaa asennettuna. Kirjoitin FF:n osoitekenttään tuon 'about:plug-in' (kiitos muuten tästäkin vinkistä) ja sitten etsin auenneelta sivulta 'java' sanaa CTRL+F systeemillä. Ei löytynyt. Jospa sitä sitten asentaisi Javan. Onko suosituksia?

Kannattaa muuten varmaan aina etsiä noita ohjelmia ja plugareita yms. ensimmäisenä Sovellukset / Ubuntun Sovellusvalikoimasta?



Olisiko tuo ylin hyvä? Vai sitten Javan omilta sivuilta joku Java?

Tekeminen on sanomisen korkein muoto.
-joku viisas-

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #16 : 16.07.10 - klo:20.44 »
Ei se vaan asenna Sunin java synaptikilla eli järjestelmä->ylläpito->synaptic

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #17 : 16.07.10 - klo:20.53 »
Eli ensin pitää lisätä Järjestelmä->ylläpito->ohjelmalähteet, Vekki tohon.(eka kuva)

ja sitten asennat synapticilla nämä. (toka kuva)

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: 16.07.10 - klo:20.55 kirjoittanut milan »

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #18 : 16.07.10 - klo:20.57 »
Ja vielä sellasta että toi sun ehottama ylin java tossa  sovellusvalikoimassa pitää poistaa.

J3K

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: Pokerihuone Winessä
« Vastaus #19 : 16.07.10 - klo:21.02 »
Mulla pelittää ihan IcedTea plugareilla Pokerihuoneen selainclientti (10.04). Winellä en ole kokeillut pitkään aikaan mutta eipä siinä mitään ihmeellistä ole vrt. tuohon. Eikä kukaan menetä mitään jollei pääse tuonne pelailemaan  ;D

Esim. PokerStars toimi aivan täydellisesti Winellä. Muistaakseni myös Bet24 ja Paffin Diamond.