Kirjoittaja Aihe: wofenstein:enemy territory  (Luettu 4229 kertaa)

jarpe11

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
wofenstein:enemy territory
« : 16.11.06 - klo:14.38 »
Miltä sivulta ton saa niin et se toimii? Ku oon hakenu kaikenlaista mut mikää ei toimi. ???

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: wofenstein:enemy territory
« Vastaus #1 : 16.11.06 - klo:15.13 »
Miltä sivulta ton saa niin et se toimii? Ku oon hakenu kaikenlaista mut mikää ei toimi. ???

no, ainakin ID:n omien sivujen kautta bittorrentilla:
http://zerowing.idsoftware.com:6969/

oikea paketti taitaa olla tuo et-linux-2.60.x86.run.

mitä olet mahtanut tehdä noille hakemillesi paketeille?
Janne

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
alias vililikku

UbuntuBoi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 129
    • Profiili
Vs: wofenstein:enemy territory
« Vastaus #3 : 03.05.07 - klo:20.42 »
vähän kyllä taitaa olla poskellaan noi ohjeet tuolla ubuntufoorumilla.

se ei kertakaikkiaan toimi oikein jos tota sudoa vetää joka väliin, normaalisti asentaa niin ei tarvi alkaa pelleileen

noitten äänikomentojen kanssa.

eli pelkästään sh et-linux-2.60.x86.run <-- instalointi onnistuu ja äänet toimii loistavasti myös teamspeak

eli unohtakaa kokonaan ne sudo komennot ton asennuksessa. tämä toimi itelle ja varmasti myös muillekki =)

Koodia: [Valitse]
[tumo@tumo-desktop:~$ sh et-linux-2.60.x86.run
Verifying archive integrity... All good.
Uncompressing Enemy Territory 2.60 Full Install...
Running setup as user
/code]
« Viimeksi muokattu: 03.05.07 - klo:21.08 kirjoittanut UbuntuBoi »

tn

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 472
    • Profiili
Vs: wofenstein:enemy territory
« Vastaus #4 : 03.05.07 - klo:21.38 »
vähän kyllä taitaa olla poskellaan noi ohjeet tuolla ubuntufoorumilla.

se ei kertakaikkiaan toimi oikein jos tota sudoa vetää joka väliin, normaalisti asentaa niin ei tarvi alkaa pelleileen

Olen osittain samaa mieltä. Ainakin ensimmäsestä lauseesta. (toisaalta en ole kyllä varma, tarkoitatko todella ubuntufoorumin ohjeita, vai tuota wikiin linkattua ohjetta, wikin ohje on mielestäni kohtuullisen hyvä)

eli pelkästään sh et-linux-2.60.x86.run <-- instalointi onnistuu ja äänet toimii loistavasti myös teamspeak

Toimii toki, jos asentaa kotihakemistoon tai muualle, jonne on itsellä kirjoitusoikeudet. Mutta jos haluaa asentaa esimerkiksi oletushakemistoon tai optin alle (eikä ole hajottanut oikeuksia), joutuu asennuksen tekemään ylläpito-oikeuksin (eli sudolla).

Sen sijaan jos menee (sudo-) asennuksen lopuksi käynnistämään pelin, kun asennusohjelma sitä kysyy, "rikkoo" se oikeudet käyttäjän kotihakemistossa.

Ja se äänihommeli ei tietääkseni riipu mitenkään tuosta asennustavasta, vaan OSS:n käytöstä. Ongelman saattaa pystyä ilmeisesti kiertämään myös esimerkiksi käyttämällä alsa-oss -pakettia. (tästä en ole kyllä mitenkään varma)

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: wofenstein:enemy territory
« Vastaus #5 : 05.05.07 - klo:18.04 »
onko kellään kokemusta mitän tähän pitää asentaa modit?
true.combat.elite_0.49b-english-3.run tuollainen paketti olisi ladattu, mutta pitääkö se asentaa sudolla vai ilman? ja jos ilman niin joutuuko sen asentamaan jokaiselle käyttäjälle erikseen?

Stupido

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 176
  • Gutsy Gibbon
    • Profiili
Vs: wofenstein:enemy territory
« Vastaus #6 : 05.05.07 - klo:20.00 »
Täältä löytyy ohjeet.

Ubuntun käyttäjä jo vuodesta 2006.

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: wofenstein:enemy territory
« Vastaus #7 : 05.05.07 - klo:21.21 »
Täältä löytyy ohjeet.

ei auta ja ongelmani ei ole tuo... väittää että pitäisi asentaa samana käyttäjänä kuin itse ET, mutta kun sen olen asentanut sudona

-edit

http://katanoon.nl/ubu-e/install.php
sovelsin tuolta löytyvää ohjetta ja näytti toimivan tai ainakin käynnistyi en nyt jaksa alkaa enempää kokeilemaan... jospa se toimisi (ja asensin oikean version kun tuo ohje on vanha)
« Viimeksi muokattu: 05.05.07 - klo:21.35 kirjoittanut Anssi »