Kirjoittaja Aihe: PCLosista kiinnostuneille  (Luettu 2482 kertaa)

TK

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 103
    • Profiili
PCLosista kiinnostuneille
« : 08.11.09 - klo:20.40 »
Onko PCLOS vielä miten voimissaan? Distrona siis? Eli kuinka hyvin tukea vielä löytyy, milloin ilmestyi/ilmestyy uusin versio jne.?

Kehittyy hitaasti kiiruhtaen. Ei kaikki aivan tuoretta mutta ah niin toimivaa ja mielestäni nopeaa.

täällä tietoa kiinnostuneille.

täälläkin infoa
« Viimeksi muokattu: 08.11.09 - klo:20.49 kirjoittanut TK »

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Vs: PCLosista kiinnostuneille
« Vastaus #1 : 09.11.09 - klo:21.24 »
Kiitoksia linkeistä. Kävin kurkkaamassa sivuja. Mikä tuo ZenMini-GNOME työpöytä ympäristö on? Onko joku  kokeillut miten toimii ja voiko sen asentaa Ubuntuun? terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

TK

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 103
    • Profiili
Vs: PCLosista kiinnostuneille
« Vastaus #2 : 12.11.09 - klo:17.49 »
En ole kokeillut ZenMini-GNOMEa.

Olen lähinnä temppuillut sydäntäni lähellä olevan PCLos Gnomen kanssa, yksinkertaisen tyylikäs ja värimaailmaltaan juuri minulle sopiva.

Valitettavasti en ole onnistunut yhtään ehjää asennusta tekemään gnomeversiolla vaikka olen sitä abauttiarallaa parikymmentä  :-[ kertaa eri koneissa testaillut.

Nyt on jo kolmas asennus viikon sisään KDE versiosta ja tällä hetkellä asiat tuntuisivat toimivan.

Kirjoitusoikeudet ja verkkokirjoitin olivat hankalimmat, vaikka ne tein, niin asetukset eivät jostain syystä vain jää voimaan ja seuraavalla sisään kirjautumis kerralla kaikki oli niin kuin ennenkin.

Taitamattomuuttahan se on, eihän sitä voi muuten perustella. Mutta tää on oikeesti nopea käyttis kun ei kämmää päivitysten tekemisessä.